H. C . ANDERSENS JULEMARKED ODENSE.

Jeg besøgte Julemarked lørdag den 1. December jeg havde været der engang før men lang tid siden. 

Det vrimler med boder, dufter af æbleskiver. 
Der er julemusik, julemanden og det vrimler med drille nisser. 

Marked har lavet om på hvor boderne er pga. brand sikkerheden - så det kan være lidt forvirret så når du kommer så tjek på kortet over boderne så du ikke går glib af nogen.














.

Jeg forelskede mig i en hel særlig butik nemlig 
Det portugisiske hus. 

Det er en lille butik der har Portugisiske kundshåndværk i form af korktasker, delikatesser og håndlavet/ håndmalet keramik som kan bruges det kan nemlig tåle opvaskemaskine og ovn. 
Dette spurgte jeg ind til og det er fordi at keramikken er brænd på så høj varme. 
Portvinen til julen eller til en romantisk aften kunne også købes. 



Jeg oplysninger om at man kunne kontakte 
Det Portugisiske Hus som har et lager i Stenlille

Facebook: det portugisiske hus
Instagram: detportugisiskehus

De sender også vare hvis du betaler porto. 








Åbningstiderne på H.C.Andersens julemarket. 
Fredag den 7. dec. kl. 15- 19
Lørdag den 8. dec. kl. 10-18
Søndag den 9. dec. kl. 10-17

Ingen kommentarer