Lille tur, stor by.

Kort visit i Lille - Frankrig.


Vi ankom til Lille kl. 10.00 hvor vi planlagde at besøge et shoppingcenter, hvor min yndlingsbutik Primark ligger, som jeg personligt har glædet mig til. Når jeg er ude og rejse og der er en Primark tager jeg altid derind. 

Derefter havde vi planlagt en tur rundt i byen sammen med resten af familien.

 Byen har en flot Katolsk kirke som hedder: Église Saint-Maurice De Lille





En Gammel bydel med gamle huse og en flot plads som hedder: Place Du Général - De - Gaulle.



Domkirke som hedder: Cathédrale Notre-Dame



Hvis man vil have et indblik i den fremmeste søde franske delikatesser, kan du rolig tage til Lille hvor et hvert gadehjørne, ligger en Konditer eller en chokolade forrentning. 





Lille ligger også inde med en masse små hyggelige fortovs Cafeer.  

Vi havde ca 10 timer i Byen og vi syntes at vi fik det ud af den som vi gerne ville. 
En smuk by som er et besøg værd.

Ingen kommentarer