Manchester FOOD

Madoplevelser i Manchester: 
Jeg har som tidligere fortalt allergi for mælke produkter og æg som gør det meget besværligt at spise ude. denne gang havde vi min mor med som har endnu mere allergi end mig. men det lykkes os dog at finde spisesteder som var søde og hjælpsomme. 

Jamie's Italien. <3 <3 <3

Som vi har spist rigtig mange gange på i London så den skulle selvfølge også besøges i Manchester.
Her oplevede vi at de havde lidt svært ved at forstå vores allergier men til sidst fik vi mad og alle overlevede. De var søde at lave noget som vi kunne spise. Jamie's Italien ligger i gamle bank bygninger som der ikke er ændret meget på. I kælderen kan man sidde i bankboksen og spise ved et langbord. Jamen det er en helt oplevelse i sig selv at træde ind i resturanten. 



Pieminister <3 <3 <3

Er en kæde i England som man nok kan tænke sig til ud for navnet at man får PIE. Her har de også veganske Pies. Til din Pie får du kartoffelmos og brun sovs.


Hampton & Voúis <3 <3 <3 <3

HOLD nu op en fantastisk cafe. Lille hipster cafe der ikke plads til mange men du kan få kaffe, te og kage. De har veganske kager og jeg har aldrig smagt en så god kage før. 
Jeg fik en vegansk orio kage. 


Richmond tea Rooms <3 <3 <3
Besøgte vi fordi vi havde snakket om at vi skulle prøve at få afternoon tea så vi googlede lidt rundt og fandt dette sted. Vi var meget heldige at få et bord men det er en god ide at booke i forvejen da der altid er mange mennesker. Dette sted er et romantisk sted hvor de også har veganske kager. 



Bella Italia <3
Som er en kæde valgte vi at spise frokost en dag. Her sætter jeg aldrig mine ben igen, de syntes nærmest det var besværligt at vi havde allergi og den pizza jeg fik var så kedeligt også var det dyrt 100 pund for 4 mennesker.

Nandos <3 <3
Som også er en kæde men en SKØN kæde. Min familie rejser ofte i Portugal og elsker piri piri kylling og det kan man få her. Når man har været i Portugal og smage den kylling de rigtige steder er der intet der er lige så godt men Nandos er godt og her vil jeg gerne sætte min anbefaling.


Håber at i kan bruge nogen af vores anbefalinger når i besøger Manchester.


TAK FORDI I LÆSTE MED 💕
FRA ROLF OG LAURA


Ingen kommentarer